Romantikus lesz az ősz?


Tudom-tudom, még javában tombol a nyár, örülünk a sok napsütésnek, és egyetlen porcikánk sem kívánja még az őszt. Ám a boltok kínálatába a nagy nyári kiárusítással egyidejűleg az őszi kollekciók is lassan-lassan megérkeznek.
Pár hete az egyik nagy bevásárlóközpont felé vitt az utam, időm is volt, így megnézegettem néhány kedvenc üzlet választékát.
Bár még a nyári akciózás javában tart, aki ügyes és van türelme nagyon jó darabokat foghat ki kedvezményesen, de aki már az őszi ruhatárát szeretné felfrissíteni az is talál különleges darabokat.
Örömmel tapasztaltam, hogy az őszi kollekciók igazi, romantikus viseletek, nemcsak mintázatuk miatt lehet természetközeli érzetünk, hanem anyagválasztékuk tekintetében is.

Jellemzően pamut, lenvászon alapanyagú ruhákat, kabátkákat találtam, kötött kiegészítőkkel, kendőkkel variálva.
  
Színeiben is a természetesség dominál az őszi kollekciókban. A föld színek - melyek egyébként is az ősz jellemzői - zöld és barna árnyalatai - egyértelműen jelzik ezt az évszakot.
Mindemellett, ami főképp a romantikára utal a sok-sok kedves, apró virágminta, mely elsősorban blúzok, kendők anyagán jelenik meg, de hosszú szoknyákat is láttam, melyek virágmotívummal díszítettek és az ősz színeiben pompáznak.

Aki kedveli a nőies vonalakat, és nem riad vissza a mintás anyagoktól, romantikus fazonoktól, szívesen visel kiegészítőként kendőket kedvére válogathat őszre az üzletek polcairól.
Márton Anikó

Megjegyzések